SALAM PERKENALAN

Selamat Datang Ke Blog Jawatankuasa Penduduk (JKP) Zon 5 MAJLIS PERBANDARAN SUBANG JAYA.

Kami mengalu-alukan kepada semua penduduk dibawah Pentadbiran JKP Zon 5 MPSJ untuk membuat aduan serta memberi pandangan kepada JKP Zon 5 MPSJ agar segala permasalahan yang dihadapi oleh penduduk dapat diselesaikan dengan sebaik mungkin.


Selain itu juga kami sedia menerima apa-apa jua article yang berkaitan dengan PBT untuk disiarkan didalam blog ini.

Tuan/Puan boleh emailkan segala permasalahan tersebut di alamat:
jkpzon5@gmail.com

Wednesday, December 10, 2008

AKTIVITI

Summit Hotel Subang Jaya
Seminar Jawatankuasa Penduduk (JKP) & Local Agenda 21 (LA21) Majlis Perbandaran Subang Jaya
Dec 6, 08

Pada 6 December 2008 yang lalu Ahli Jawatankuasa Penduduk (JKP) Zon 5 MPSJ telah menghadiri Seminar di Summit Hotel Subang Jaya yang bertajuk "Seminar Jawatankuasa Penduduk (JKP) & Local Agenda 21 (LA21) Majlis Perbandaran Subang Jaya".

Seminar tersebut dihadiri oleh semua JKP dalam MPSJ yang kesemuanya berjumlah 24 Zon dan Majlis tersebut dirasmikan oleh YDP MPSJ Y.Bhg. Dato’ Adnan B. Hj. Ikhsan.

Didalam ucapannya, Dato’ YDP mengucapkan ribuan terima kasih diatas kerjasama yang diberikan oleh JKP dalam membantu MPSJ memberi khidmat yang terbaik kepada Masyarakat walaupun tanpa apa-apa bayaran elaun. Justeru itu tanpa kerjasama ini tidak mungkin MPSJ terus unggul menjadi PBT yang terbaik dalam Negeri Selangor.

Selain itu juga beliau mengucap syukur kepada Allah S.W.T kerana Penduduk dibawah Pentadbiran MPSJ tidak ditimpa musibah seperti Tragedi Tanah Runtuh yang berlaku di Bukit Antarabangsa. Walau bagaimana pun MPSJ akan tetap memantau projek-projek pembangunan yang berada di kawasan pentadbirannya.

No comments: